mymom81 nurcan1256 Ben yaptim gayet kaliteli ve saglam urunler geldi. En son vergiler yukselince trendyoldan devam ettim😂 kocamin tabiriyle yarinlar yokmuşcasina alisveris yaptigim siteydi. Artık noktası geldi
niloss11 Aycegul yani naisl oluyor 1000liralik alisvers yaptın mesela 600de vergimi ödüyorsun yani toplam 1600 falan
Aycegul niloss11 evet evet 1090 tl alışveriş sınırı getirildi şuan bi 500-600 de vergisi çıkıyor işte
Simaykck nurcan1256 vergilerden önce aldık herşey sağlam ve tam geldi çok güzel şeyler var 2000 liraya 600 lira vergi koymustu bize ama vergiler arttığından beri bende almadım
nursnmh senemmgncr shein uygulama nasil memnun kaldiniz mi ürünler nasil geldi kalitesi nasildi kac günde geldi vergi durumu nedir bende merak ediyorum alanlara sormak istedim teşekkürler