Mucizem_06 özellikle iştahsız bebek konusunda çok dertli olduğum için en çok da bu konularda yorum yapıyorum ☺️ yine de haklısınız. Öncelikle bebeğinize kan veya demir eksikliği var mı tahlil yaptırdınız mı? Brnim kızım da o dönemlerde bir anda iştahsızlık yaşadı. Hafif kansızlık ve demir eksikliği olduğunu öğrendim. Tedavi gördükten sonra kendiliğinden düzeldi. Şimdi 19 aylık oldu hala demir takviyesi kullanıyoruz. Kansızlık vs yoksa bir yaş sendromu da olabilir, kendisi yemek istiyor olabilir, anne sütü alıyorsa emmek için de yemeyi reddediyor olabilir.