Merhaba anneler
Benim bebeğim memede fazla durmuyo ağlıyor direkt mama takviyesi yapıyorum sizlere sorum şu tek memeden sut geliyor o da az ne yazıkki sagım yapıyorum sürekli biriktirip buz luga atmak istiyorum ne kadar süre durabilir çıkarıp nasıl bebegize veriyosunuz ilk anneligimm 🥰🙏
Ve kaç cclik cıkarp buzluga atıyosunuz?