cihan1 Merhaba , 2 aylık bebeğimiz bugün aşılarını oldu ama verem aşısı kolunu ağrıtıyor sanırım uykusu var yatırınca ağlıyor ama uyuyamıyor kucakta biraz daha sakinleşiyor bir öneriniz var mı ?
betul97_ cihan1 Bebeğimde öyle oldu özellikle akşamları çok ağlıyordu calpol verdim 2 akşam çay kaşığıyla geçti şükür
damlaozzz cihan1 En zor aşı 2. ay aşısıymış öyle demişlerdi çok şükür bizde bir sıkıntı olmadı ama doktor bir ağrısı ateşi olursa diye calpol vermişti
ikiaslanannesi cihan1 iki ay aşısı zordur çok huzursuzluk yapar, ateş yapar dikkatli olun sabaha biseyi kalmaz
betul97_ cihan1 Evett ebe dedi geceleri kontrol et ateşi var mı diye çıkarsa genelde gece çıkar demişti şükür ateş olmadı da huysuzluk çok oldu şurup verince rahatladı
cihan1 damlaozzz hepatitte böyle olmamıştı gerçekten bu farklıymış ,çay kaşığında carpol verdik bizde