Goknazz geçmiş olsun inşallah geçer en kısa sürede bende diyetteyim hiç bişey yiyemiyoruz malesef markete girip ürünlerin arkasına bakınca hepsinin arkasında mutlaka süt, süt tozu, peyniraltı suyu vs hepsinde var mutlaka yazıyo sinirlerim bozuldu artık 🥲 emzirme süreci bitene kadar vegan olmaya karar verdim sonra et süt ne varsa yiyip içicem 😂