6 ay 10 günlük bebeğim emerek uyuyor ve 2-3 gündür gece çok kalkıyor benim de haliyle sabrım tükeniyor. Saat 21.30 da uyutmuştum yerine koydum tuvalete gittim taharet alana kadar uyandı. Tekrar emzirdim uzun bir süre tekrar yerine koydum 5 dakika sonra uyandı. Dün aşı olmuştu onun huysuzluğu mu diyorum, calpol verdim ağrısı varsa rahatlasın diye ilacı tükürdü gözüne girdi. Sabah da burnu kanamıştı. Bunlar üst üste olunca anlık kriz geçirdim yüksek sesle bağırdım bebeğim de korkup ağladı. Babasıyla da aramız 2 gündür limoni hiç dönüp sakinleştirmeye bile çalışmadı. Psikolojik olarak çok yorgun olduğum bir dönemdeyim. Kendi kendine uyumaya nasıl alıştırıcam bebeğimi bilmiyorum. Bazen çok kötü bir anne olduğumu hissediyorum. Bebeğimin derdini anlayamadığımı düşünüyorum. Ona bağırdığımda onun yüzüme bakışı ben ağlarken bana bakışı aklımdan çıkmıyor. Çok üzülüyorum