Tgbtn benim kızım 22 aylıkken ikili cümlesi o kadar sınırlıydı ki. 1 hafta kreşe gidip geldi . Babası gelince anne baba geldi dedi. Bir anda üç kelime cümle bile kurdu. Şimdi 30 aylık her şeyi söylüyor kendini anlatıyor çok şükür anne olunca her şeye sevinip üzülme gibi bir durum oluyor ah ah 😀