1annee56 merhaba, dil bağı veya duyma kaybı ihtimalleri üzerinde durdunuz mu? Yada tv yi tamamen kaldırıp evde oyun odaklı zaman geçirmeyi düşündünüz mü?
eşimin yeğeni otistik, bu yüzden biraz araştırmıştım. Otistik çocuk; göz kontağı kurmaz, ismiyle seslenince ilgilenmez, sosyalleşmez, cansız varlıklara ilgilidir, hırçındır, sarılma gibi şeylere izin vermez. Eşimin yeğeni tek başına taş toprakla oynar, sürekli ev içinde volta atar, sürekli bir şeyleri karıştırır bakar anlamaya çalışır, kendi kendine anlamsız sesler çıkarır, üç beş kelime konuşuyor o da özel eğitim ile oldu. Asla sarılmaya izin vermez ama bazen kendisi sarılır. İnanılmaz sevgi dolu oluyorlar aslında. Ancak öfke kontrolü yok. Sizin kardeşinizde bu belirtiler var mı?