gamze28y kızım 20 aylık oldu. Herşeyi anlıyor, söyleneni yapıyor, tepkilerde sıkıntı yok. Geçen eşim mutfağa su içirmek için götürürken içeriden seslenip suluğunu ver ona dedim. Bunu duyan hanım sinirden kendini yerlere attı bardaktan bir yudum içip gerisini yerlere dökecek çünkü:) Ancak konuşmaya karşı hiç hevesi yok. Kendi kendine bir şeyler söylüyor. Bir kaç kelimesi var şu, de-gel, baba, adee-anne, diştü-düştü vs. İkili cümle kurması beklenen bir ayda artık. Söylediklerimi tekrar etmek istemiyor mesela, biraz zorlamak gerekiyor. Çok merak ediyorum ne zaman artık kendini ifade edecek diye. İkinci dönem iki yaşına girince kreşe göndermeyi düşünüyorum. Bir an önce konuşmaya başlasa da içim rahat göndersem okula. Çok büyütmemeye çalışıyorum şu konuşma olayını illa konuşacak ama bir yandan da içim içimi yiyor.