Fundish Oturup ağlıcam şimdi ahahhaha gerçekten güldüğüme bakmayın ama bi yandan bunları duymakta iyi olucakları görebiliyorum en azından ya tahmin ediyorum zaten ama 28 ay yine uzun bi zaman bizimki şuan bile kucaktan inmiyor aşırı anneci yani asla evde memnun edemiyprum yaz kış demeden her gün dışarı çıkıyoruz bakalım nasıl geçicek bende bilmiyorum ama hep en kötüsüne hazırladım kendimi hayat felsefem viraz bu malesef iyisi olunca sevinirim mantığındayım . Bizimkilerin arasında 19-20 ay olucak kreşe verme gibi bi ihtimalimde olmıcak ama umarım kıskançlık olmaz 1 aydır çok araştırdım pskologlar çoğunlukla 3,4 yaş darkında çok kıskançlık olur diyolar ama tabi çocuğun karakterine de bağlı bazıları ediyle büdü gibide olabiliyoor bakalım şansımıza ne çıkıcak sürpriz yumurtadaan 🙃