nisakb Bebeğim 4.ay atakları bittikten sonra(biraz erken yaşadık bu atakları) çok derin uykulara dalmaya başladı atak sonrası böyle bi uyku değişimi oluyor mu,biraz endişeleniyorum..
gzplt Biz bunu bir önceki atakta yaşadık doktora götürecektim az kalsın çocuk uyuyor diye ama hemşire vücudunun yorgun düştüğü için kendini dinlenmeye alabileceğini söyledi
nisakb gzplt kaçıncı ay atağıydı şimdi nasıl peki yani baya baya derin uyuyor atak haftasında aşı da olmuştu çok yoruldu doğru :(
gzplt nisakb 6. Hafta atağında yaşadık biz de birde 2. Ay aşısında bazı çocuklar uyumazmış benim kızım çok uyudu altını aldığımda bile uyanmadı baya korkmuştum ama ertesi gün normale dönünce kendime kızdım neden o günü değerlendirmedim diye