gencmom_ Aslında %90 çocukta falan yok ama değişik bir piyasa oluştu resmen.
Dehb nöropsikiyatrik bir bozukluk ve mutlaka tedavi edilmesi gerekir.
Fiziki bulguları da vardır. Yani sadece davranış biçimlerine göre tanı konulması hiç doğru değil. Kızıma mr bile çekilip beyin lobları incelendikten sonra tanı kondu çünkü ilaç kullanmak konusunda gerçekten emin olmak istedim.
Günümüzde çocuklar ekrana çok maruz kalıyor. (Dikkat eksikliğinin en büyük sebebi) Şekerli, katkılı, hormonlu, gdolu, paketli gıdalara da aynı şekilde çok maruz kalıyorlar. Eskiden olmadığı şekilde anneler sürekli yok vitamin yok bağışık güçlendirici deyip bir sürü takviye kullanıyor.
Gereksiz enerji yüklemesine maruz kalan yeni nesil çocuklar enerjilerini atamıyorlar.
Özgüvenli olsunlar diye binbir emek veriyoruz ama kimi zaman bu kuralsızlığa dönüyor falan derken pat hemen Dehb tanısı geliyor.
İlacı alıp sakinliyorlar. Aile de sanıyor ki aaaa çocuk sorunluymuş da ilaç işe yaramış.
Ay konu çok uzun aslında😅 çenem açıldı