Ozgzcn damlayı öneren doktor olduğunu ilk defa duyuyorum. Bizim de malesef uyku problemimiz var. Damla için bebegi uyusturuyor o yüzden uyutuyo diyorlar bu formlarda. Zararı dokunmayacag8nu bilsem valla ben de damla kullanmayı istiyorum ,tüketti beni resmen 1.5 aydır. Uyku gerilemesinden sonra alt üst oldu bütün duzen