Kızlar bebeğimi 36+6 da doğurdum 2380 doğdu bugün 3. Ay kontrolümüz vardı ve 4600 gr gelişimin sınırda olduğunu söyledi doktor ve sabahları bir çay kaşığı zeytinyağı vermemi söyledi
Ve gece daha sık emzir dedi ama benim miniğim 9 9:30 gibi gece uykusuna geçiyor ve 4 5 gibi kendi acıkınca uyanıyor, bir keresinde ben uyandırıp emzireyim dedim çok ağladı uyumadı ondan sonra da hiç kaldırmadım nasıl uyanır dedim
Bir taraf uykusunu bölme uyku da büyütecek diyor, bir taraf gece çok emzir gece beslenmesi daha çok kilo yapar diyor
Kızlar sizce ne yapmalıyım