Deletedmom897 İlk dis cıkaracagınız zaman neler yasadınız? Hangi yan etkıler goruldu? Sancılardan ne kadar sonra dis cıktı? İlk disiniz ne zaman cıktı? Genel bir post olsun ❤️
Kizilciksurubu Deletedmom897 Tam 5. ayını doldurduğunda ilk dişini çıkarmıştı. Aşırı huysuzdu ve sık sık ağlıyordu bir sorunu olmadığı halde. Ateş vs olmadı bizde hiç. Aşırı ağladığı günden 2 gün sonra patlamıştı dişi.
peraninnannesi Deletedmom897 ay ben de bekleyeyim burada. Dün annemlere gittik aralıksız 2 saat ağladı. Bugün de evde sürekli bir mıy mıy huysuz. Dişlerin olduğu yer belirgin şiş ama ne zaman çıkar bu diş bilmiyorum. Eli sürekli ağzında.
asyakusummm tuygun huysuzluğu bu ay mı başladı yoksa belirtileri çok önceki aylarda da gördünüz mü? Bebeğim geceleri inliyor tam dalamıyor. Sürekli bir şeyler kemirmek istediği için ben bu gece inlemelerini dişe bağladım ama şişlik vs yok. Biraz detay verir misiniz süreçle ilgili.
Acemimommm tuygun ateşi 38 39 u geçerse doktora götürün bence enfeksiyonda olabilir. Benim bebeğimin ateşi yüksekti götürdük boğaz enfeksiyonu çıktı.
zey_lav tuygun benimd bebeğim 8 aylık kaç gündür huysuzluk ağlama yemek redetme uyku var ama direniyor ne yapcam bilmiyorum diş olabilirmi sizce size bir sorum olcakti da bay bay diye bir damla sizce uyku düzeni diye sizce vermelimiyim
tuygun Patlamadi daha biri patladi otekindede şişlik var ucu göründü dişin agzindan salya akmaya basladi
Elmas Oğlum 6 aylıkken ilk dişini 20 gün sonra da 2. Dişini çıkardı. Kızım 7 buçuk aylık hâlâ diş yok. Akıllı uslu kızım gitti son 1 aydır gazlı, huysuz, ateşli, herkesi yabancılayan kızım geldi. Gece uykusunu unuttuk
Elmas peraninnannesi oğlum çok yabani idi. 10 aylıkken memlekete gittik çocuk duvarlara insanlara bakıp hiç kesmeden 2 saat ağladı. Kızım da yazın memleket dönüşü evi unutmuş eve alıştırana kadar ne çektim. Bi kez misafirliğe gittim kucağımdan asla inmedi geri eve geldik. Bugün misafir geldi yine kimseye gitmedi. Bu aylarda ayrılık kaygısı oluyor 1 yaş civarı geçer umarım
eyllzhr peraninnannesi ay bende zorlanıyorum bu konu hakkında 1 aydır böyle biri gelse ay ne güzel kızsın felan diye sevse direk bağıra bağıra yıkıyor ortalığı arkadaşlarımıza bile öyle yapıyor arada görüştüğümüz arkadaşlarımıza 🥲
tuygun Kizlar 8 aylik bebegim memelerinde biraz sertlik var sanki şiş gibi bilen varmi bu durumu süt oluyo diye okudum nette
gizemmh tuygun benim kızımın 1. ayında olmuştu.doktorumuz anne sütündeki hormonların etkisi olduğunu söyledi.2 hafta içinde azalarak kayboldu şişlikler
tugbayildirim tuygun banyo yaptırırken hafif masaj yapın geciyor her banyoda yapmanızı öneririm sakın sıkıp sütü çıkarmaya kalkmayin yara olur menesi
merveac 7 aylık olduk şuanda 2. Dişimiz çıktı aşırı huzursuzluk memnuniyetsizlik iştahta azalma bunları yaşadık ve devam ediyor tabiki bu halleri 🙁 biraz önce çıksada bitirse diş çıkarma döneni rahatlasa kuzum 🥹
evremo 4 ay 19 günlük oldu bebeğim ve zaten kolık bir bebekti ama 2 gündür aşırı ötesi ağlama krizleri vardı. Bugün baktım alttan 2 diş baya belli beyazlamış. Görünen diş 4-5 güne çıkıyor diye biliyorum. Zaten sürekli ağzı elinde, ağız suyu akıyor ve ne bulursa ağzına götürüyor. Bir tek ateş olmadı çok şükür
mekame3 evremo erken değil mi ya benim kızımda 4 ay 11 günlük eli hep ağzında salyası akıyor bu aralar çok mızmız diş belirtisi mi acaba ha bide gece ağlayarak uyanıyor normal mi
Deletedmom897 Bizde de eller sureklı agızda, bıseylerı kemırmek ıstıyor, dis kasıyıcıları nerdeyse parcalayacak.Agzı da sulanıyor.Damak sertlesmıs ama gorunurde hıcbısey yok.Ne kadar sure sonra cıkar suan ne asamadayız hic anlayamıyorum.
vesonradedimkii 3 4 aylıktan beri sürekli bişeyleri ağzına götürür ısırırdı salyada cabası 7.ayın sonuna doğru iki alt dişini aynı patlattı.. öncesinde huzursuzluk mızmızlanma gece uykuları sürekli bölünüyordu derken bigün çok ateşlendi yüksekti ateşi diştenmiş ateşin bi sonraki günü dişleri görünmüştü🥹