Gnyarknnn ben manuel aldım canım bende aynıydım yazılı sınava YouTube dan bayan hoca var genelde bütün sorular ordan çıkıyor ve zaten basit bırazda ezber yaparsan gecersın ben direksiyon sınavımdan bır gece önce sınav parkuruna gıttım eşimle çocukları arabada uyutup belkı 10 tur attım o parkurda bütün parkları eşimle defalarca kez yaptım sabah sınava gırdım heyecanda yoktu panıkte çünkü geceden artık yola aşina olmuştum hatta hocam Bıle yoktu sadece komisyonlar vardı çok rahat kullandım parklarımı yaptım bı baktım parkur bıttı Bıle en büyük tavsıyem bır iki gün önce ozellıkle gece trafık daha az sınav parkurunda pratık yap inşallah sıkıntısız alırsın başarılar