clgnbayb123 benimde sol tarafta var adet zamanlarnda ele gelen yumurta kadar kist oluyor adet bitince küçülüyor yada ağrı azalıyor sonra geri tekrarlıyor endometriozis tanısı koydu bana kadın doğumcu..doğum kontrol hapı veriliyor yada ameliyat öneriyorlar sizde de ele gelen bişey var mı bi kontrol edin