3 ay 24 günlük bebeğim var Doktora götürdük 5 gün antibiyotik ve zaditen damla kullanıyoruz buhar veriyorum sürekli izotonik koyup ayrıca burnunuda sürekli temizliyorum balgamı var belli bu sefer göğsünden hırıltı gelmeye başladı ne yapmam gerekiyor tekrar doktora gitmeli mi geçiyor mu nasıl oluyor bilgi verir misiniz tehlikeli midir