emilia Bebeğim de bende çok fena gribiz, sadece gece uyurken emziriyorum ama bilemedim kullanabilir miyim?
ArdeninAnnesi3322 emilia bana doktorum izin vermemişti, siz yine de danışın ama redoxon c önermişti ve parol
suheyla92 emilia osman gonulan guvenli ilaclar videosu var izleyin mutlaka. O ilac yok ama nurofen var rahatlatir sizi
tprkdfn emilia bana daha dün doktor soğuk algınlığı ilaçlarının hiç birini içme dedi. Cold, Ford, plus olanları falan. Ama Multi vitamin alabilirsin dedi. İçinde ginseng olmasın ama dedi. Bende dün redokspn aldım 2 gündür içiyorum baya toparladım
Meri-Mel emilia Doktora danışmadan içmeyin fakat bununla ilgili Osman gönül al hocanın bir videosu vardı hangi ilacı içebilir emziren anneler diye belki başka bişi vardir size fayda execek bir bakın isterseniz
patateskizartmasi emilia 5.dakika 40.saniyede neler içebileceğiniz yazıyor. Allah şifa versin inşallah 🌸
bendis emilia bebeğim 1 yaşındayken boğaz iltihabı olmuştum kbb uzmanı antibiyotikle beraber iburamin cold da yazmıştı emziriyorum geceleri demiştim özellikle,kullanabilirsin demişti.
kandelci @emilia bende çok hastalandım antibiyotik tedavi dedi ama emzirdiğimi söyleyince sadece parol serum yaptılar kesinlikle ilaç kullanmicaksın sen içersen bebekte içer dedi parol dışında bol sıvı ve meyve yiceksin dedi. Annelik işte hep fedakarlık gerektiriyor