melegininannesi38 Kac derecede bebek usumez bizim odamiz 22 oluyo standart bebegim usur mu soba yakmalimiyim
Tugce_cetinn melegininannesi38 bence sobaya gerek yok uygun şekilde giydirin ensesinş kontrol edin iyiyse üşümüyordur zaten
Ececec melegininannesi38 ideal sıcaklık 22-23 derece diye duymuştum. 1 tog uyku tulumu ve içine ince bi pijama takımı giydirirseniz üşüyeceğini sanmıyorum.
suheyla92 melegininannesi38 sobaya gerek yok icine badi uzun tulum ve 1,5 tog uyku tulumuyla uyutabilirsiniz
melegininannesi38 suheyla92 zibin uzun kollu pijama bide ustune battaniye ortuyorum iyi dehil mi uyku tululumuz yok maleseg
heygorl melegininannesi38 benim oğlanın da odası 22 derece ama çok deli yatar üstünü açıp duran bir bebek mi? Sabaha karşı soğuk oluyor o zaman bir yelek daha giydirebilirsiniz. Üşüdğünü göğsünün ve sırtının soğuk olmasından anlarsınız ellerinden ayaklarından yüzünden değil de
heygorl melegininannesi38 İnce penye yelekten bir şey olmaz. Siz büyüklere bakmayın :) yün yelek terletir tabii