yorgunumyorgun Kızlar selam, kızım 13 aylık 3 günlük yarın menenjit aşısı olacağız hem bexsero hem nümenrix aynı anda yapılacak. Daha önce yaptıranlar ne gbi yan etkiler oldu, bacaktan mı yapılıyor? Aynı anda değil ayrı ayrı mı yaptırsam diye de düşünüyorum
aysebb yorgunumyorgun Ateşi yaparsa bexero yapar aynı anda yapılmasının sakıncası yok yani. Bize öyle demişlerdi aynı anda yapıldı bir sıkıntıda olmadı merak etmeyin ikisi bir yapılmasında ekstra sıkıntı yok
Ececec yorgunumyorgun geçen hafta yaptırdık biz de birini sağ bacaktan birini sol bacaktan oldu. Ateş yaparsa calpol verebilirsin dedi doktorumuz ama çok şükür ateş, huysuzluk vs bir şey olmadı .
25bby yorgunumyorgun bugün yaptırdım bexsero ben aynı anda yaptırmadım zaten ağır aşılar ne gerek var 2 kere götürün bebeğinizi ateş yaptı evet huzursuz calpol verdim
durummkizim yorgunumyorgun canlı aşı olduğu için ikisi aynı anda yapıldığında daha iyi etkisini görürsünüz diyor doktorumuz bizde aynı anda yaptırıyoruz 2. Dozları yapilcak 1 Kasım da
yorgunumyorgun aysebb bendr ikisini yaptırayım o zaman, menenjit ağır aşı oldugından dolayı tedirgindim biraz teşekkür ederim rahatlattı yorumunuz
yorgunumyorgun Ececec Yaa çok şükür, inşallah bizimde olmaz ateş huysuzluk. Bende ikisini aynı yaptırayım teşekkür ederim
yorgunumyorgun 25bby Öyle mi, bizim diper aşılar da ağır geçmedi çok şükür bunu da o yüzden ikisini yaptırmamızı önerdi doktorumuz çocuktan çocupa değişiyor benve ya 🥺
yorgunumyorgun Kizilciksurubu Çok şükür inşllah bizde de yan etki olmaz bende ikisini yaptırayım 🙏🏻 teşekkürler
Xname yorgunumyorgun 2gün önce oldu ama 6.ayından beri oluyor son dozu oldu Biz her ay tek tek yaptırdık İkisini aynı anda vurdurmadı doktor. Hiç ateş olmadı ama biraz huzursuzluk yaptı bugünde huzursuz meslea Koldan vuruluyor
yorgunumyorgun Xname huzursuzlukta bence normaldir, bizim doktorumuz 1 yaş sonrası yapmamızı önerdi 1 yaşa kadar aşılad çok zaten diiye. Şimdi 13. Ayda bexero nimenrix vurdurcam 15. Ay da yine bexero diğerini de 2 yaş sonraso dedi
oglumubeklerken yorgunumyorgun yanlış hatırlamıyorsam 14.ayda iki aşıyı da aynı anda yaptırdık bir sorun yaşamadık diye hatırlıyorum
yorgunumyorgun durummkizim Anladımm, bakalım hayırlısıyla sağlıkla büyüsün kuzularımız. Aşılar korkutuyor menenjit ağır aşı oldugundan bide
durummkizim yorgunumyorgun yok yok korkma bizde şükür ates vs herhangi Bi sorun yapmadı ikinci dozlar da nasıl olur bilmiyorum ama ilkte bisey olmadı yani. Amin canım inşallah
yorgunumyorgun durummkizim İçim rahatladı biraz baya okudum forumda da menenjit aşı sonrası durumları bizde hayırlısıyla atlatalım inşallah. Teşekkür ederim güzel anne ❤️