Hiç pes etmedik her çeşidini denedim tutmadıklarını kargoyla geri gönderdim philips inkisini tuttu 0-6 ay olan emzirdim emziği soktum sürekli kustu sürekli ama ben pes etmedim sizde etmeyin emzik gerçekten çok büyük kolaylık dışarı biryere bile gidemiyorduk sürekli ağlıyodu emmek istiyodu sürekli her fırsatta azına vermeye çalışın