Bebekligiller Bebeğimin 2 ayak parmağının yanı su toplamış. 1 hafta oldu nerdeyse geçmedi. Eşim diyor tırnak keserken derin kesmişsin hava almış doğru mu 🤔
suheyla92 Bebekligiller hava ne alaka balon mu bu 😅 ama evet derin kesmissiniz batık olmus antibiyotikli krem verir muhtemelen eczaciya bi gosterin. Tırnağı yuvarlak kesmeyin parmak tontik oldugu icin tirnak batmasi oluyor duz kesin batacak yeri olmasin
suheyla92 Bebekligiller o mantar kremi bi manası yok ki. Fucidin surebilirsiniz bence siz bisi surmeyin doktora gostermeden
MorVosvos Bebekligiller birebir aynısını yaşıyoruz. Ama bn hiç baş parmağı hariç diğer tırnaklarını kesmedim bile. İki parmağı o şekilde. Doktora gösterdiniz mi acaba ne dedi ? Bende götürücem.