Sadeturkkahvesi Benim çocuğum deil. Sadece merak ettim dikkatimi çekti 4 yaşındaki bi çocuğun sürekli boşluğa dalması yada sürekli öfke nöbeti geçirmesi durduk yere ağlama krizine girmesi normal bi durum mu ?
asyanm Sadeturkkahvesi boşluğa dalması normal olmayabilir ama ofkelenmesi kızması bizde de var ergenlik gibi bişey yaşıyoruz evde elbise giymeden eve girmesi bile problem sabrediyoruz bu da geçecek diye
Aklimideliricem Boşluğa daldıktan hemen sonra öfke nöbeti geçiriyorsa epilepsi olabilir. Normalde öfkeli ve dalan bi çocuksa da tv izliyorsa etkilemiş olabilir
Sadeturkkahvesi Aklimideliricem boşluğa dalması durduk yere oluyo Ama genelde öfke nöbeti geçiriyo sürekli durduk yere kriz geçiriyo
Sadeturkkahvesi Zeynepefemm bana normal gelmiyo ama hem kızım yok hemde 4 yaş deil öocuğum oyüzden sormak istedm
annekko Sadeturkkahvesi hayır nöroloji bakıyor önce sonra eeg denilen kafaya bağlanan bir cihazla bakılıyor
Aklimideliricem Sadeturkkahvesi ay asıl annesinin şüphelenmesi lazım şimdi bişey desen de laf eder felan bilemedim
Sadeturkkahvesi Aklimideliricem evet çocuğun sürekli hastalığı vardı ve ağzından nefes alıyodu geniz eti olabilir dedm kbb ye götürmüş geniz eti çıkmış şmdi bide bunu nası diyim bilemedm