humanur09 Kızlar annem bana zeytin kurup getirmiş yalnız içine limon da atmış zeytin de limon kabuğunun o acı tadını çekmiş sürekli suyunu değiştiriyorum ama ne yazık ki o acı tadı bir türlü götüremedim öneriniz var mı acaba bu konuda
deleted20517 humanur09 sıvı yağ sirke az bişey şeker ekleyip bırkac gün bekletin ardından bır iki gün yıkayın suyunu değiştire degistire tatlanır zaten
deleted20517 humanur09 zeytinin içine ekleyin yani zeytinin olduğu kovaya,1 çay bardağı sıvı yağ 1 çay bardağı sirke 2 yemek kaşığı toz şeker ekleyip bı kaç gün çalkalayın sonra bol suyla yıkayın tadı yerine gelir