Doğuma çok az bir zaman kaldı oğlum benimle uyuyordu ama şimdi odasını ayırdık çok şükür de zorlanmadan alıştı ama ben alışamıyorum yanımda uyusun istiuotum eşimin nöbetçi olduğu günler deseniz ağlayasım bile geliyor yanıma alaşım geliyor ama tabi mümkün değil pek zaten karnım kocaman bebekler de gelecek
Ne yapacağım böyle ya