ikiprensesannesi94 çok geçmiş olsun ablanızın bebeğine de. Allah korusun hepimizinkini. Ben eczacıyım ve böyle felaket senaryolarına itibar etmiyorum instagramım bile yok. Her kafadan bi ses çıkıyo herkes oturduğu yerden sosyal medyada o zararlı bu bilmem ne diyor. Ben bilim insanıyım bilimsel makale getirsinler önüme o zaman ikna olurum. İlaç çalışmaları 20-30 yıl sürüyor, hayvanlarda insanlarda denenip zorlu süreçlerden geçip en sonunda ruhsat alıyor ve kullanıma sunuluyor. Öyle kolay değil ruhsat almak. Önemli olan gereken yerde gereken ilacı kullanmak. Onun içinde bu varmış zararlıymış bunun yan etkisi şöyleymiş diye ilaç kullanmamak o kadar saçma ki. Onu bulan bilim insanları, ruhsat veren sağlık otoriteleri bilmiyo iki tane sosyal medyada doktor çıkıyo onu kullanma bunu kullanma.. Neyse bu konuda söylencek çok laf var uzun lafın kısası tecrübeli, güncel, güvendiğiniz bir doktor bulun bebeğinize ve uygun gördüğü tedaviyi uygulayın. İnşallah hiç hasta olmasın bebişlerimiz hiç ilaç kullanmayalım 😊