Merhaba herkese yeni doğum yaptım bebeğim 13 gün yoğun bakımda yattı şu an 16 günlük eve geldiğimizden beri sadece emziriyorum doyduğunu nasıl anlarım hastanede günde 2 kez emziriyordum mamada veriyorlar ben vermiyorum hemşire verme dedi ama doyduğundan emin olamıyorum