Merhaba gerçekten kendimi büyük derdin içindeyim ne yapacağım bilmiyorum delirmek üzereyim bebeğim 4 aylık oldu çok fazla ağlıyor bir türlü gaz sorunu çözülmedi inanın denemediğim damla içmedim çaylar yapmadığım masaj kalmadı o ağlayınca bende onunla ağlıyorum çok kötüyüm yokmu bir çaresi inanın gözüme uyku girmiyor lütfen yardım edin