inciannes benim bebeğim 43 günlük,doktora sormadım genel araştırma yaptığımda genelde doktorlar ayı dolana kadar uyandırın diyorlar ,benim bebegim 20.gunden itibaren acıkınca kendi uyanıyor gündüz genellikle 1 veya 2 saatte bir emiyor ,sık sık emzirmek istesem de almıyor ,gece de 2 bazen 3 saatte bir uyanıyor ben uyandırmak için uğraşmıyorum artık