Merhabalar 5.5 yaşında ve 6 aylık iki kızım var 5.5 yaşındaki kızımı 3 .5 yaşındayken anaokuluna yaZdırdık o dönem o kadar çok hastalandı ki 1 yılda toplam 1 ay gitmemiştir 4 .5 yaşındayken yine yazdırdık yine sürekli hastalandı deprem falan derken yine gidemedi bu yıl 5.5 yaşında ve okul açılalı 1 ay ve 6 gün gidebildik ilk 3 gün gittik 4. Gün ateşlendi bir iki gün sürüyor ateşi sonrası nezle gibi geniz eti şişiyor onun düzelmesini beklerken 3 hafta geçiyor bu hafta başladık 3 gün sadece geldi yine halsiz hafif ateşi var hastalandığında geniz eti şişiyor normalde geniz eti olan çocuk her gece horlar ağzı açık yatar yani hasta değilken bu belirtiler yok ama hastalandığında bu belirtiler ortaya çıkıyor artık çok yoruldum ne yapabilirim bu arada normalde okula gitmese hastalanmıyor yazın toprakla çamurla oynayan köyde vakit geçiren bi çocuk nasıl okula gidiyor böyle sürekli seneye ilk okul nasıl devam edecek bu şekilde var mı öneriniz takviye falan ne olursa sarımsak bal limon karışımı yediriyorum başka neler yapabilirim bağışıklık için