Sevgi438 Bugün 1. Ayımız ve 2. Hepatit B aşısı için sağlık ocağına gittik ama hemşire aşının olmadığını ve ne zaman geleceğini bilmediğini söyledi 🤷🏻♀️Birkaç ay sonra da gelebilirmiş O kendi bebeğine 3 aylıkken yaptırabilmiş, aşı yokmuş Sizde de öyle mi?
leylaisil Sevgi438 bizde de öyleydi Türkiye genelinde sıkıntı olduğunu söylemişlerdi sağlık ocağından
sencokbiliyon Sevgi438 evet ödenekte sıkıntı var dedi hemşiremiz. Türkiye genelinde problem olmuş. 6. Ay aşımızı 7 ay 2 günlükken yaptılar. Arkadaşım da bugün gitti 1. Aşısı için yine yok demişler ona da.
lapsekiliTayfur Evet aşılarda bir sorun var sanırım bizde bulamadık normalde devlet karşılıyormuş ama olmadığı için özel aldık 1. Aşımıza 700 lira civarında ödeme yapmıştık
aryabebek473_ Hangi şehirlerdesiniz? Ben Urfa Ceylanpınar dayım yaptrabildim 1 ayında. 10 gün felan oldu. Çok saçma değil mi ya artık aşılarda mı ücretli olacak