Deletedmom781 Varmi yardimci olabilcek olan yaklasik 1 ay once dogum yaptim esimin dogum gunu yaklasti ama ne yapacagimi bilemedim
Sahreyldrm Deletedmom781 bizimki de yaklaştı 31inde canım babam İyiki doğdun yazabilirsin bebekle fotoğrafını çekip birleştirerek ben öyle yapmayı planlıyorum bı de kazak aldım pasta işi yatacak gibi bebeğim bronşit oldu
Deletedmom781 Sahreyldrm o aklimda o fotografi halledicem de hediye flan ne bilim nr yapsam bilemedim 😔