Bebeğim 8 aylık oldu. İlk ay yatmıştı. Giden ödeneği nasıl alırım
canomerss 170′i arayın.
canomerss emzirme odenegi 1 kere yatar
akdemrfdn teşekkür ederim
annekadin21 yatanı alamadan geri gitti
Tek seferlik ödenek bende 300 TL aldım tek seferlik
hry410_ 800 gibi hatırlıyorum görmüştüm ama çekerim diye erteledim geri gitmiş
hry410_ Şu an sekiz yüz lira falan değil mi?
canomerss 5 sene hakkiniz var. Tekrar basvurun
canomerss belli bir suresi falan olmuş olabilir ben tek seferlik 300 almistim
akdemrfdn oğlum 1 yaşında ben 300 TL almıştım tek seferlik
Bacım ben hiç bir şey alamadım ki eşim memur olduğu için
rabiaevcen1107 bende memurum yattı. Sgk olana yatıyor
canomerss nasıl oluyor o ya ben anlamadım
rabiaevcen1107 bilemiyorum