minikadam240_ canım mastit tanısı kesin olarak konulduysa sakın sütünü arttırmaya çalışma benim sütüm fazla dazla vardı bebeğim emmiyordu aynı problemi yaşadım şuan 3 ay 22 günlük bebeğim var kesin olarak mastit tanısı konuldu göğsüm kesildi apse boşaltıldı üstüne tam teşhis koymak için iğneli biyopsi yapıldı kronik mastit denildi tedavisi yok 3 ayda bir kontrole gideceğim o kadar zorlanıyorum ki şuanda memem çok ağrıyor şişkşnlikler canımı acıtıyor
hnfilygk lütfen kesin olarak tanı konulduysa sütünüzü arttırmaya çalışmayın lütfen