laura_ eşimle ben yıllardır ıphone kullanıyoruz ama eşimin teli bozuldu.7 sene kullandı ıphone 6yı.kendi kendine kapandı.oda ıphone 11 ve redmi 13 pro arasında kalmıştı red mi aldı.çnkü ıphone 16 çıktı bi iki sene ye 11 eski olcak ve artık güncelleme gelmeyecek ve hiç bi uygulamayı açmıyor güncelleme gelmeyince.tabi siz bilirsiniz ıphone almak istiyorsanız da en azından ıphone 13-14 felan alın