mahg canım benimkide korona oldu sonra vurdurucaz dedik yarın vurdurucaz ama o ay içerisinde vurulması lazım mesela 2 aylıksa 3 aylık olmadan gibi sanırım bide verem aşısı ayda bir kere mi 2 keremi ne açılıyormuş başka günler vuramıyorlarmış sen ebeyle konuş sana günlerini söyler hesaplıyor nezaman vurulcağını zaten hastaysa vurmuyor benim kızımda koronaydı iyileşti öyle götürüyorum