Her işe baktığımda çocuğu ihmal ediyomuşum gibi hissediyorum. İnternette hep bi etkinlik kaliteli zaman geçirme tavsiyelerini görünce daha da üzülüyorum. Sonuçta işimi d eyapmak zorunda olduğum için günün tamamı bu şekilde etkinliklerle kitaplarla geçmiyor. Onu boş bırakmak zorunda kaldığım da oluyor. Ve vicdan azabı çekiyorum böyle olunca. Bunu yaşayan var mı?