papatya_17 Kızlar pazar günü oğlumun doğum günü var ben bugün sarma sardım 1 gün öncesinde sıkışırım saramam diye sorum şu cumartesiye kadar dolapta çiğ halde beklese bozulur mu yoksa buzluğa mı atmalıyım koku vs.olur diye atmadım
prensesinannesi41 papatya_17 bence yarın pişirin bende sarıp 1 gün beklettim sonraki gün pişirmiştim ama 2 günde ne olur bilmiyorum hımm pazar günüymüş yeni okudum birşey olmaz herhalde ya
mommyim bozulmaz kiyma sonucta ben kiymayi aliyorum koyuyorum dolaba 3-4 gunden sonra bozulur dolabiniz sogutuyorsa bisey olmaz yada iciniz rahat etmezse buzluga atin