Masalbursa Geçen hafta göz kontrolüne gittik ölçüm muayene herşey yapıldı normal dendi. Ama kızımın bazen tek gözünün kaydığını görüyorum. Başına gelen var mı ? Tekrar gitmeli miyim
ozlem2023 @Masalbursa bu durumi bugün bnde farkettim ilk zamanlar iki gözünüde burnuna bakar gibi yapıyordu kızım yapma gözlerini diyince düzeltiyor.ama bugün sol gözünün kaydığını gördüm bir defa ama bana bak dediğimde iki gözünde normal bakıyor siz nasıl bir hissedip doktora başvurdunuz acaba
Masalbursa ozlem2023 merhaba tek gözü kayıyordu. Tüm muayeneleri yapıldı ama ileride düzelicek dendi çok şükür herhangi bir sorun yokmuş. Bu yaşlarda olabilir dendi