Hsnalpnannesi Doktor bana aynı gün yaptırabilirsin biraz ateş olur dedi 2 ay 15 günlük bebeğim yaptırıp bı sıkıntı yaşayan oldumu?
SinanzehraNeva Hsnalpnannesi hiç bi sıkıntı olmuyo biz iki ve dört ayda yaptırmıştık eğer yağtıracaksanız çok beklemeden yaptırın
Zlg Hsnalpnannesi biz asilarimizi saglik ocaginin asi yapmadigi aya ayarladik oyle yapdik 3 ve 5.ay gibi drunuzla konusup o swkilde yapabilirsiniz
semayulet Bende 3.ayında bexsero ve rotarix yaptırdım nimenrix bir yaşında yaptıracağım. Biraz huzursuzluğu oldu carpol verdim rahatladı ateş olmasada carpol verin aşıdan öncede paranox fitil atabilirsiniz
Hsnalpnannesi Zlg Aslında mantıklı öyle yaptırabilirim doktora özellikle sordum problem olurmu aynı gün diye olmaz sad ve bexero biraz ateş yapabilir dedi