birprensannesi41 sonradan çok pişman oluyorsunjz ama o an tükeniyor öyle bagriliyor , 40 i çıkmıştı bir gece artık üst üste yatmıyor durmuyor sürekli ağlıyor delirmistim yeter artık diye bağırdım , geçen gene dayanamadım 3.5 aylık ismini yüksek sesle soylerek bagiridm sonra mahvoldum dedim yahu sabır o bebek ama tukeniyorusnuz tek basiniza , bazen oluyor sonra insan çok üzülüyor zamanla bence geçecek alisacagiz diye düşünüyorum