Bebeğim 2 ay 10 günlük. Laktoz intoleransı var damla kullanıyoruz 3 haftadır. 3 gündür akşam saatlerinde memeyi emerken çıldırıyor ağlıyor diğer memeyi veriyorum azıcık sakinleşiyor tekrar ağlamaya başlıyor. Böyle bir durum yaşayan var mı sevgili anneler