Bugün rutin kontrole gittik doğumkilosundan dolayı kardiyolojiye gidin denildi iri doğumluydu gittik kalbinde kalınlaşma görüldü bi delik var dedi delik zamanla kapanıyor korkmayın ama kalınlaşma için iki hafta sonra tekrar gelin denildi başına gelen varmı ne gibi sorunlar olur ya da zamanla kalınlaşmada geçer mi sizce nasıl bir yol izlemeliyim tek doktorla kalmakta istemiyorum başka bi doktorada göstereceğim ama sizede sorayım dedim başına gelen varmı diye