Kızlar bebeğim 10aylık baybay aşkış yapmıyor, ben çalışıyorum kayınvalidem bakıyor beni çok tanımıyor yani beni görünce çığlık atıp seviniyor ama arkamdan ağlamıyor ve şöyle baba, dede gibi bilinciz babıldamadı var, biber önünü falan tanıyor ama arada ayaklarını böyle otururken ard arda yere vurup gülüyor ve kendini buna kaptırıp yapıyor ben mi evham yapıyorum yoksa bebeğim de bi sıkıntı mı var bilemiyorum adını falan biliyor cee oynayınca odaya eee diyip güler çok komut almıyor ama anlamadım ben mı çok şey bekliyorum bilemiyorum