Ya çıldırıcam, 4 aylık. Karnı tok sırtı pek eve girince gülüyor şebeklik o biçim, hatta binaya girince gülmeye başlıyor eve girdiğini anlıyor, dışarıya çıkalım ağla babam ağla ne var dışarda ben gerçekten çıldırmak üzereyim markete çıkamaz oldum korku stres yani stres vücudumu öyle bir sarıyor ki akşama kaskatı kesiliyorum stresten yok mu bunun bi çözümü ya