Merhabalar anneler merak ettiğim bir şey var ve sizde cevapları vardır diye sormak istedim. Oğlum okula başladı ilk bir hata gitti tabii ki istemeye istemeye sonra hasta oldu 1 hafta gidemedi ve bu hafta yine başladı. Ama her şey çok sorun. Okula gidene kadar eziyet çekiyoruz. Sokağa girdiği an kabul ediyor ve okula giriyor. Bunu başka çaresi olmadığı için yaptığını ifadelerden anlıyoruz. Okulda hiç ağlama yok. Ama her şey okuldan aldıktan sonra başlıyor. Yatana kadar başka konu konuşamıyoruz.
Sen ile gitme
Baba çalışsın
Ben okulu hiç sevmem
Orası güzel değil
Babaannem baksın
Beni işe götür
Öğretmenler bakmasın sen bak bunlar sürekli sürekli sürekli yatana kadar gece uyku arasında kalkarsa o zaman sabah uyanınca devam çok yoruldum ağlamalar bağırmalar her şey. Böyle olup düzelen var mı :((