suuuuu cemile161_ Benim bebeğim yapardı doktorumuz hiç müdahale etmeyin kendiliğinden bırakacak bunu demişti öylede oldu. O an müdahale edince inadına daha çok yapılıyor.
churchil cemile161_ alt üst dişleri ilk çıktığı zamanlarda çok yapıyodu. Bildiğin gacır gucur ettiriyodu. Şimdi siz sorunca fark ettim artık yapmıyo. 2 3 hafta sürmüştü
Sukranazad cemile161_ evet üst dişleri ciktigindan beri yapıyor bende ne zaman birakacak diye bekliyorum
Dilararden cemile161_ Oğlum da yapıyordu Osman Gönülal’ın bu konuda videosu var. Normal bir durum olduğunu ve müdahale edersek takıntı haline geleceğini söylüyor. Uyarıyordum yapmaya devam ediyordu ben bıraktım o da bıraktı