tursihan Merhaba arkadaşlar bebeğim emmeyi bıraktı yaklaşık 5 gün oldu ama hala süt geliyor sıkınca. Ama hiç sızlama durumu vs olmadı. Ne zaman tamamen bitiyor acaba. Bir de acaba ne zaman eski sütyenlerimi giyebilirim