bebitonunannesi_ Bu aralar sık oluyor da… Aniden nefes alamıyorum, alamıyor gibi huzursuz oluyorum, kalbim çarpıyo, ağlama hissiyatı geliyor, ruhum sıkılıyor, anı bir dargınlık yaşıyorum. Panik atak mı acaba?
adn30 bebitonunannesi_ Anksiyete olabilir, bir dönem bende vardı benzer semptomlar yaşıyordum. Hatta kalp çarpıntım için kaç kere kardiyologa göründüm sayamam. En sonunda psikiyatriye gittim. İlaç tedavisine başlamadı sadece dideral kullandım bi müddet. Geçti ama şimdi çok şükür. Aşırı köpek korkum vardı hala var. Köpek saldırısına uğramıştım 5-6 yıl önce o zamanlar başlamıştı bende de. Tam korkum geçti derken hamileyken köpekler koşturdu yine başladı korkum ama önceki kadar değil. Siz de bu konuda destek alabilirsiniz. Önce kardiyologa görünün ama